Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tunel na trase rychlé železnice
Závacký, Martin ; Rupp, David (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Témou práce je vytvorenie koncepčnej štúdie tunela na plánovanej vysokorýchlostnej trati s výberom vhodného priečneho usporiadania a metódy razenia s ohľadom na miestne geologické pomery, taktiež návrh primárneho zabezpečenia a technologický postup výstavby.
Problematika betonů pro vodonepropustná betonová ostění tunelů
Dipold, Václav ; Brožovský, Jiří (oponent) ; Hubáček, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá shrnutím požadavků na vodonepropustná ostění tunelů. Poté se zaměřuje na parametry a požadavky na beton pro ostění. Důraz bude kladen jak požadavky na beton v čerstvém stavu, jako je například vývin hydratačního tepla, požadavky na teplotu betonu při ukládání, tak na požadavky na beton v ztvrdlém stavu, jako jsou například pevnostní charakteristiky, moduly pružnosti a objemové změny. Následně je probírána možnost využití samozhutnitelného betonu pro tento typ konstrukcí.
Studium požární odolnosti betonů pro tunelová ostění
Ondryášová, Veronika ; Bodnárová, Lenka (oponent) ; Hubáček, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studiem požární odolnosti betonu pro tunelová ostění. Shrnuje problematiku dosavadních znalostí o odolnosti betonu v tunelech a zabývá se chováním jednotlivých částí betonu při vystavení vysokým teplotám. Dále je v práci popsáno zlepšení požární odolnosti pro výrobu betonu a také prevence před požárem.
Preliminary study of the construction of a tram tunnel in Brno
Kuhajdik, Adam ; Janků,, Hynek (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
The selection of a suitable tunneling technology within the territory of the town has an essential impact on behaviour of surrounding buildings. The thesis presents basic applicable methods. The selected method is simulated in a mathematical model whose input parameters are defined according to geotechnical investigation and by calculating from cone penetration test. Furthermore, the thesis deals with parametric comparisons of a constructional element in dimensioning, horizontal and vertical shift of this element and simplified comparison of steel and concrete prices. This thesis also contains re – comparison of construction behaviour within a model with real deformations which are measured using an inclinometer in situ.
Aerodynamické tunely pro automobily
Gross, Arnold ; Vančura, Jan (oponent) ; Čavoj, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou aerodynamických tunelov pre automobily. Daná práca sa zaoberá základným rozdelením aerodynamických tunelov a popisom sekcií, z ktorých pozostáva. Následne sa zameriava na vybrané parametre, ktoré sú pri návrhu aerodynamických tunelov pre automobily najviac sledované a na príkladoch vysvetlené špecifické vybavenia tunelov pre zvýšenie efektivity a vyuţiteľnosti súčasných aerodynamických tunelov. Záverečná časť sa zaoberá príkladmi vybraných tunelov s uvedením základných parametrov.
Clusterové řešení OpenVPN pro bezvýpadkový provoz
Dokoupil, Jiří ; Kašpárek, Tomáš (oponent) ; Halfar, Patrik (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat možnosti běhu OpenVPN v clusteru a takové řešení implementovat. Nejprve se zabývá analýzou stávajících technologií, možnostmi přístupu k této problematice. Následně je pak rozvedeno navržené řešení, kde je následně popsána implementace. Nakonec jsou zhodnoceny dosažené výsledky, převážně formou testů implementovaného řešení.
Geodetický monitoring tubosideru v Liberci pod lyžařskou sjezdovkou F10
Buchar, Ondřej ; Jarůšek, Ladislav (oponent) ; Kratochvíl, Richard (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje geodetický monitoring deformované ocelové konstrukce tubosideru v Liberci. Od roku 2015 probíhá periodické měření posunů a deformací na objektu. V rámci opatření na zabezpečení stability tunelu, byly průběžně provedeny různé zásahy do stavby, jejichž vlivy jsou též vyhodnocovány v rámci práce. Výsledkem jsou grafy, které charakterizují posuny nejvyšších bodů v tunelu. Tyto hodnoty slouží dále pro statika a projektanta, kteří navrhnou řešené problému.
Vodojemy - Brno, Žlutý kopec
Gomboš, Michal ; Bujna, Tomáš (oponent) ; Palaščák, Michal (vedoucí práce)
Po úspešnom odvrátení skazonosného scenára s búraním vodojemov a nahradením ich parkovacími kapacitami sa vynára druhá otázka, ako podporiť záujem širšej verejnosti o tieto podzemné klenoty, čím by sa úspešne potvrdila správnosť rozhodnutia o záchrane vodojemov. Jedno z riešení, v ktorom vidím zmysel a ktorým som sa rozhodol vydať je sprístupniť ich verejnosti nepriamo, servírovať ich prostredníctvom atraktívnej cesty, mierne poodhaliť a ponechať zvyšok na ľudskú zvedavosť a objavovanie.
Vyhledávací studie jižního obchvatu Kuřimi
Sobková, Tereza ; Novák, Vlastislav (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řešením jižního obchvatu města Kuřim, zejména jeho propojením se silnicí I/43. Hlavním cílem byla optimalizace křižovatek a trasování dotčených komunikací. Podkladem pro práci posloužily dříve vypracované studie, ze kterých byly převzaty trasy silnice I/43 a jižního obchvatu Kuřimi. Návrhem došlo k mírné úpravě výškového i směrového řešení převzatých tras. Trasa silnice I/43 je navržena tak, aby co nejméně ovlivňovala obyvatele v Moravských Knínicích. Součástí práce je také návrh přeložek přilehlých komunikací a řešení nově vzniklých křižovatek. Návrh byl vypracován s ohledem na Zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje.
Design of retaning structure in the Brno- sever district
Koporec, Vladimír ; Koudela, Pavel (oponent) ; Miča, Lumír (vedoucí práce)
The bachelor's thesis deals with the design of the sheet pile construction of the construction pit of the underground car park of a multifunctional house in Brno and its impact on the adjacent tunnel. The design and assessment of the sheet pile structure is developed on the basis of the results obtained in the GEO5 program. For a more detailed analysis of the impact of the proposed sheet pile structure on the adjacent tunnel, a numerical analysis is performed in the PLAXIS 2D program. As part of this analysis, a study of the influence of the material model (Mohr-Columb, Hardening soil and Hardening soil small) on the change of deformations and internal forces in the tunnel is made. The results of the work show the interaction between the proposed structure and the tunnel.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.